Søger matematik tutor (til GMAT)

Svar på indlæg
Af Mille O @ 23 jul. 2017 10:25

Hej alle,

Jeg søger en tutor, der kan hjælpe mig med matematik til en GMAT test, jeg skal tage i løbet af august. Det er relativ simpel matematik (folkeskole/gymnasie), som jeg skal bruge hjælp til og selvom jeg kender til det føler jeg mig usikker og det håber jeg virkelig, at jeg kan få hjælp til at komme af med. Har vedhæftet et eksempel på en matematikopgave nedenfor.

Testen og materialet jeg bruger er på engelsk og til tider GMAT-specifikt hvorfor det ville være en fordel hvis man som tutor har erfaring / kender til testen. Dog er jeg overbevist om at generel matematik kunnen kan hjælpe mig en hel del og har derfor meget åbne arme overfor alle, der mener, de kan hjælpe.

Til info har jeg læst IB på CBS og arbejder pt. fuldtid med M&A. Planen er at tage en MBA i USA og skal derfra bruge en god score til min GMAT.

Mit nummer er 9955 7922 så ring eller skriv endelig hvis du føler du kan hjælpe mig!

Jeg ser meget frem til at høre fra jer! :) 

"If n is a positive integer and the greatest common divisor of n and 300 is 20, which of the following is the greatest common divisor of n and 90?    2     ,   5      ,    6      ,     10    ,      15"

Dbh. Daniel

Svar og citér
Mille O

Mille O

Antal indlæg: 4
Medlem siden: d. 31. august 2013