Erfaring med "Behavioral and Experimental Eco"?

Svar på indlæg
Af Emil H @ 11 okt. 2017 13:27

Hej,

Er der nogen der har taget sommerskolefaget "Behavioral and Experimental Economics" som kan byde ind med hvordan de synes det har været? Og hvordan med eksamen - er det rimeligt at nå at lære stoffet uden ad i løbet af sommerskolen til den lukkede eksamen?

På forhånd tak,
Emil :-)

Svar og citér
Emil H

Emil H

Antal indlæg: 2
Medlem siden: d. 15. september 2015
Af Sara Eichen @ 7 nov. 2017 14:06

Emil H sagde:

Hej,

Er der nogen der har taget sommerskolefaget "Behavioral and Experimental Economics" som kan byde ind med hvordan de synes det har været? Og hvordan med eksamen - er det rimeligt at nå at lære stoffet uden ad i løbet af sommerskolen til den lukkede eksamen?

På forhånd tak,
Emil :-)

Hej Emil! 

Jeg tog faget forrige sommer, og kan klart anbefale det. Underviseren, Jean Robert, er meget dygtig og klart en af de ting jeg vil fremhæve mest ved faget. Det er ikke særlig svært, men det er rigtig meget læsestof. Som underviseren selv gør opmærksom på, skal man læse omkring 9 timer hver dag udover undervisningen, hvis man skal nå den officielle tid, der er afsat til faget. Jeg læste nok ikke så meget, men jeg brugte rigtig meget tid på faget. Desuden skal du være opmærksom på, at eksamen kun er to timer uden hjælpemidler, så man har lidt travlt :-)

Svar og citér
Sara Eichen

Sara Eichen

Antal indlæg: 1
Medlem siden: d. 07. november