iPad til matematikken?

Svar på indlæg
Af Peter Lassen @ 14 jun. 2018 15:10

Hej Politter,

Jeg begynder på studiet inden for det næste års tid - og har planer om at bruge min sindssygt smarte iPad Pro og Apples egen Pencil til notetagning under forelæsningerne (specielt matematik); det fungerer rigtig godt og gør mine noter og opgaver langt mere tilgængelige end med papir (der bliver slidt, bliver væk, ikke kan slettes og rettes i på samme måde, ikke kan deles med studiegruppe og føres på computer etc.)

Og på trods af at jeg ser meget frem til matematik med Mogens, så er det ikke mit indtryk at han er særligt stor fan af teknologi i timerne :). Hvad er erfaringerne indefra - ser man iPads til forelæsningerne eller er det helt forbudt?

Tak på forhånd - glæder mig til at komme i gang!

Svar og citér
Peter Lassen

Peter Lassen

Antal indlæg: 1
Medlem siden: d. 14. juni
Af Frederik Bach @ 14 jun. 2018 22:38

Peter Lassen sagde:

Hej Politter,

Jeg begynder på studiet inden for det næste års tid - og har planer om at bruge min sindssygt smarte iPad Pro og Apples egen Pencil til notetagning under forelæsningerne (specielt matematik); det fungerer rigtig godt og gør mine noter og opgaver langt mere tilgængelige end med papir (der bliver slidt, bliver væk, ikke kan slettes og rettes i på samme måde, ikke kan deles med studiegruppe og føres på computer etc.)

Og på trods af at jeg ser meget frem til matematik med Mogens, så er det ikke mit indtryk at han er særligt stor fan af teknologi i timerne :). Hvad er erfaringerne indefra - ser man iPads til forelæsningerne eller er det helt forbudt?

Tak på forhånd - glæder mig til at komme i gang!

Hej Peter

Selvom Mogens hader alle former for elektronik og sociale medier, kan du roligt tage noter med din iPad. Andre tager noter på computer eller i hånden, og det styrer du helt selv. 

Held og lykke med studiet :) 

Mvh Frederik 

Svar og citér
Frederik Bach

Frederik Bach

Antal indlæg: 4
Medlem siden: d. 19. marts 2016