"Jeg er stolt af, at jeg med en forholdsvis begrænset indsats er kommet så langt som overvismand" - Whitta-Jacobsen, H. J. til Euroman. - Kort fra os til dig

Bjarke Modvig Lumby har pt. redaktørposten. Se resten af redaktionen her.

Erfaringer fra UNC at Chapel Hill

Svar på indlæg
Lars Hvelplund @ 11 februar 2012 23:46
Lars Hvelplund
5 indlæg

Hej folkens!

Jeg har fået en samarbejdsplads på UNC at Chapell Hill og ville i den forbindelse høre om der er nogen af Jer der har gået der? 

Der foreligger - så vidt jeg ved - ikke nogen erfaringsrapporter på det internationale kontor fra politter. Så hvis du har gået der eller kender nogen der har, må du meget gerne sende mig en mail på lars@hvelplund.net :)

På forhånd tak! 

Erik Kofoed @ 12 februar 2012 01:05
Erik Kofoed
26 indlæg
35%

Kræmmerskolens 'GLOBE' (en del af IB) sender 15-20 studerende til UNC årligt. Måske kan du finde noget på CBS' hjemmeside. Ellers kender jeg et par stykker, der lige har været der; hvad vil du gerne vide noget om?

Lars Hvelplund @ 12 februar 2012 07:54
Lars Hvelplund
5 indlæg
Tak for svaret :)

Ja jeg har hørt om den aftale, men det var egentlig mest i forhold til at være polit på UNC jeg var interesseret i.

Altså om hvilke fag på deres econ-linje der var anbefalelsesværdige og hvilke man skulle undgå.
Jeg ville også gerne høre om hvordan mulighederne var ift. at tage fag på deres business school og anden generel erfaringsudveksling.