Motiveret studieplan til udlandsophold

Svar på indlæg
Af Kasper Nielsen @ 27 feb. 2015 00:29

Kære alle politter

Jeg overvejer stærkt et udlandsophold med Erasmus, og nu er det sådan, at ansøgningsfristen er lige rundt om hjørnet (på søndag!). Jeg kunne i den anledning godt tænke mig, at se nogle eksempler på en motiveret studieplan, som er en central del af ansøgningen om en udvekslingsplads. Er der evt. nogen, som har været på udveksling, og stadig ligger inde med sådan en motiveret studieplan? 

Jeg ville sætte meget stor pris på det. Såfremt man har lyst til at dele den, er man meget velkommen til at skrive en privat besked :-) 

Mange tak på forhånd

/ Kasper

Svar og citér
Kasper  Nielsen

Kasper Nielsen

Antal indlæg: 9
Medlem siden: d. 30. august 2012
Af Mikkel Pedersen @ 26 okt. 2018 06:23

Kasper Nielsen sagde:

Kære alle politter

Jeg overvejer stærkt et udlandsophold med Erasmus, og nu er det sådan, at ansøgningsfristen er lige rundt om hjørnet (på søndag!). Jeg kunne i den anledning godt tænke mig, at se nogle eksempler på en motiveret studieplan, som er en central del af ansøgningen om en udvekslingsplads. Er der evt. nogen, som har været på udveksling, og stadig ligger inde med sådan en motiveret studieplan? 

Jeg ville sætte meget stor pris på det. Såfremt man har lyst til at dele den, er man meget velkommen til at skrive en privat besked :-) 

Mange tak på forhånd

/ Kasper

Hej Kasper

Fik du nogensinde tilsendt en eller flere motiverede studieplan(er)?

Og i så fald, har du mulighed for at dele dem med mig?

Jeg har selv deadline for ansøgning om en uge, og er meget i tvivl om, hvad jeg bør inkludere :)

Mvh Mikkel

Svar og citér
Mikkel  Pedersen

Mikkel Pedersen

Antal indlæg: 1
Medlem siden: d. 26. oktober