Bemærk at ansøgningsfristen på dette job er overskredet

Studentermedhjælper til Procurement & Facility Management i København

Nykredit

Har du flair for at arbejde med tal, evner du at holde overblik, og ønsker du at få indblik i det administrative område af indkøb?

Spændende og alsidigt studiejob
Som studentermedhjælper i Procurement spænder dine arbejdsopgaver vidt, men dit primære fokus er på fakturering, registrering af indgående aftaler i kontraktdatabase, opdatering af varekort og billeder på vores webshop samt forskellige ad hoc-opgaver.

Derudover kan der være andre understøttende opgaver i forhold til igangværende projekter
i afdelingen. Alle opgaver kræver dit engagement og ikke mindst, at du har lyst til at være med til at sikre, at vores indkøbsprocesser har højeste kvalitet.

Du er selvkørende og har gode analytiske evner
Vi forstiller os, at du er i starten af dit studie, det væsentlige er ikke din studieretning, men at du har interesse for SCM eller logistik. Det er essentielt, at du er administrativt stærk, har analytisk tilgang, lyst til at arbejde med tal samt brænder for at levere god service til dine kolleger. Du har et godt kendskab til Word og Excel og har generelt flair for IT. Dette er vigtigt, da mange af dine arbejdsopgaver foregår via vores interne systemer.

Kvalitetsbevidst og effektiv i din opgaveløsning
Det er vigtigt, at du har overblik og kan holde hovedet koldt i travle situationer. Du er desuden ansvarsbevidst og struktureret, så du selvstændigt og omhyggeligt kan løse dine opgaver. Desuden er du som person imødekommende og bidrager med godt humør. 

Den ugentlige arbejdstid er ca. 10-15 timer fordelt på 2-3 dage, og vi er fleksible ift. hvilke dage, der passer dig bedst.

Din nye arbejdsplads
Procurement er ansvarlig for at indgå landsdækkende indkøbsaftaler for hele Nykredit-koncernen. Vi har som mål at arbejde trendsættende og proaktivt med vores ansvarsområder for derigennem at opnå den optimale værdi for koncernens enheder og derved også bidrage til lokalt omkostningsfokus. Du kommer til at arbejde i en professionel og engageret afdeling med 9 medarbejdere, hvor vi har en frisk og uformel atmosfære. 

Interesseret? Så søg jobbet online. Har du spørgsmål til stillingen, kontakt strategisk indkøber Ulla Starup, 44 55 17 70 / ulst@nykredit.dk eller senior rekrutteringspartner Katrine Fleron Qvant, 44 55 18 46.
 
Ansøgningsfrist: 9. september 2017

Husk at nævne, at du har set jobbet på Altandetlige.dk

Virksomhed

Nykredit

Geografi

København

Ansøgningsfrist

10 september 2017

Søg jobbet

Søg jobbet online