Studentermedhjælper der brænder for det sociale område til Borgercenter Handicap

Københavns Kommune

Er du en dygtig studerende, der ønsker at gøre en forskel for borgere med handicap? Så kan vi tilbyde dig en ambitiøs, lærerig og sjov arbejdsplads i staben i Borgercenter Handicap, der er en del af Danmarks største socialforvaltning.

Om stillingen

Som studentermedhjælper i Borgercenter Handicap bliver du en del af staben. I staben arbejder vi på tværs af myndighedsområdet og bo- og dagtilbud for borgere med handicap. Vores ambition er at understøtte borgercenteret ved at fungere som bindeled til det politiske og udførende niveau i organisationen. Staben består af 25 dygtige og engagerede akademiske medarbejdere, der har fokus på faglig understøttelse (juridisk, socialfagligt, sundhedsmæssigt og pædagogisk), kvalitetssikring og læring, samt ledelse, HR og kommunikation. Du skal løse opgaver på tværs af stabens tre teams, og vil få et godt kendskab til handicapområdet og til arbejdet i en politisk styret organisation.

Vi ønsker en studentermedhjælper, der har gå-på-mod og går åbent til opgaverne, er god til at arbejde selvstændigt og samtidig kan indgå i et team, hvor vi samarbejder på tværs af fagligheder og ansvarsområder. Du bliver den ene af stabens to studentermedhjælpere.

Dine opgaver

Opgaverne varierer meget og du får mulighed for at lære mange sider af en offentlig forvaltning at kende. Vi forventer, at du bidrager til følgende typer af opgaver:

  • understøttelse af administrative opgaver og processer, fx ajourføring af kommunens bo- og dagtilbud bl.a. til brug for Socialtilsynet

  • tilsynsrapporter

  • lettere sagsbehandling

  • aktindsigter

  • planlægning og afholdelse af møder

  • referatskrivning

  • understøttelse af projekter og udviklingsindsatser, fx evalueringsopgaver både kvalitative og kvantitative

  • kompetenceudviklingsaktiviteter

  • udbredelse af velfærdsteknologi.

Din profil

Du er i gang med en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse og er gerne startet på din kandidat. Derudover lægger vi vægt på, at du

  • har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner

  • er fleksibel, udadvendt og engagerer dig i dine opgaver

  • har analytisk sans, og er systematisk, struktureret og har sans for detaljen i din måde at arbejde på

  • tager ansvar og følger dine opgaver til dørs 

  • kan varetage opgaver, der kræver fortrolighed

  • har lyst til at arbejde inden for det sociale område i en travl hverdag

  • er fortrolig med it-programmerne herunder MS Office-pakken med et særligt fokus på Excel og hurtigt kan sætte dig ind i kommunens it-værktøjer. 

Vi kan tilbyde

  • et afvekslende og udviklende job i en politisk organisation

  • ambitiøse og tværfagligt orienterede kolleger med let til latter

  • en fleksibel arbejdsplads, der lægger vægt på teamsamarbejde, initiativ og engagement

  • en udfordrende arbejdsdag med muligheder for personlig udvikling

  • opgaver, hvor dine faglige kompetencer/viden kan komme i spil.

Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen. Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst på området. Tiltrædelse den 1. december 2017 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger

Du kan få mere at vide om stillingen hos teamleder Anne Bækgaard på 2151 3529.

Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. november 2017. 

Samtaler forventes at blive afholdt i uge 48.

Husk at nævne, at du har set jobbet på Altandetlige.dk

Virksomhed

Københavns Kommune

Geografi

København V

Ansøgningsfrist

23 november 2017

Søg jobbet

djoef@djoef.dk