Bemærk at ansøgningsfristen på dette job er overskredet

Studentermedhjælper til Center for Indkøb

Københavns Ejendomme og Indkøb

Har du lyst til at prøve kræfter med contract management og strategisk indkøb? Ønsker du indsigt i og værdifuld erfaring med arbejdsgange i en politisk styret organisation, og formidler du med sikker hånd? Så er du den, vi søger til en stilling som studentermedhjælper i Udbud og Drift. 

Kontoret Udbud og Drift skal gennem professionelt analyse- og indkøbsarbejde i samarbejde med fagforvaltningerne sikre, at de aftaler der indgås:

  • matcher kommunens behov 
  • har konkurrencedygtige priser 
  • har høj anvendelsesgrad (compliance) 

Kontoret skal endvidere arbejde med overensstemmelse mellem de politisk besluttede ambitioner på CSR og miljøområdet, det som markedet kan honorere og de enkelte enheders behov.

Om stillingen:

Som studentermedhjælper i Udbud og Drift vil du stå til rådighed for løsning af opgaver i hele kontoret men primært i contract management sektionen. Opgaverne vil have varierende karakter, men kan forventes at ligge inden for følgende områder, alt efter profil:

  • Planlægning af og deltagelse på møder omhandlende projektet madkvalitet 
  • Planlægning af og deltagelse på leverandørmøder   
  • Planlægning af og deltagelse på interne møder i Københavns Kommune 
  • Udarbejdelse og udsendelse af referater
  • Evt. opfølgning af forskellig karakter på gennemførte møder
  • Fakturakontrol og -gennemgang 
  • Diverse ad hoc opgaver i kontoret

Som udgangspunkt vil din arbejdsuge være 15-20 timer. Omfanget af arbejdet kan variere hen over året i forhold til vores arbejdsbelastning, men der vil selvfølgelig blive taget hensyn til dine eksamensperioder medvidere.

Om dig: 

Vi forestiller os, at du interesserer dig for strategi, indkøb og aftaler og organisationsudvikling samt trives i et dynamisk miljø. Du er fagligt ambitiøs, tager ansvar for dine opgaver og har gode skriftlige formuleringsevner. Det er ikke uvant for dig at arbejde i Excel. Du er serviceminded, fleksibel og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver og holde overblikket. Samtidig er du god til at samarbejde og er en god kollega både fagligt og socialt.

Du har en relevant akademisk studiebaggrund og er i gang med en samfundsvidenskabelig eller erhvervsøkonomisk uddannelse. Stillingen forudsætter, at du har overstået dit første år på studiet eller er på kandidatdelen. Vi tilpasser arbejdsopgaverne efter dine kompetencer.

Vi tilbyder: 

Udover de spændende faglige opgaver tilbyder vi dig et job: 

  • med et højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt 
  • med varierende opgaver
  • i en organisation i rivende udvikling 
  • med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og studieliv 
  • med høj grad af selvstændighed 

Om kontoret:

I Udbud og Drift arbejder ni udbudsjurister og seks contract managers med løbende at udbyde og indgå tværforvaltlige aftaler samt formidling, understøttelse og optimering af disse. Aftalerne spænder bredt indenfor kategorierne, hard og soft facility, transport, vidensrådgivning, IT, vikarer, rejser med mere. Vi kan tilbyde en arbejdsplads med en høj udviklingskadence, hvor der er rig mulighed for at tage ansvar og prøve kræfter med en bred vifte af opgaver i relation til primært contract management i Københavns Kommune.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum 

Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

Løn- og ansættelsesvilkår:

Som studentermedhjælper i Udbud og Drift vil du referere til kontorchefen i kontoret. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse den 1. januar 2018 eller snarest muligt. Arbejdspladsen er på Borups Alle, 2400 København NV.

Yderligere oplysninger:

Du er velkommen til at kontakte kontorchef Kristina Witt Vejle med spørgsmål på 4042 6522.

Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 11. december 2017 

Vi forventer at afholde samtaler i uge 50 eller 51.

Husk at nævne, at du har set jobbet på Altandetlige.dk

Virksomhed

Københavns Ejendomme og Indkøb

Geografi

Borups Allé 177, 2400 København N

Ansøgningsfrist

11 december 2017

Søg jobbet

Kristina Witt Vejle Tlf. 4042 6522