Studentermedhjælper

Bjørnsholm A/S

Studentermedhjælper til ejendomsadministration søges 15-20 timer om ugen på administrations- og advokatkontor i indre by.

Vores kontor ligger tæt på metro i dejlig lyse omgivelser og i roligt miljø.

Vi søger en medarbejder gerne med kendskab til jura/økonomi.

Det er en forudsætning at have kendskab til Office pakken.

Arbejdsopgaverne som medarbejder i ejendomsadministrationen er bl.a. udarbejdelse af lejekontrakter, flytteopgørelser, restanceopfølgning og korrespondance med relevante personer og myndigheder.  

Derudover vil der være forskellige ad hoc opgaver på kontoret, som scanning af sager og receptionistopgaver i ferier, herunder omstilling af telefoner, klargøring af frokost og gå med postforsendelser.  

På kontoret er der kaffe, te, kakao og frugt hver dag.

Der tilbydes frokostordning for kr. 15 om dagen.

Løn efter kvalifikation. Ansættelse snarest muligt.

Ansøgning og CV sendes til Kristina Jensen på mail kje@bjornsholm.com

Samtaler vil blive afholdt løbende.

Husk at nævne, at du har set jobbet på Altandetlige.dk

Virksomhed

Bjørnsholm A/S

Geografi

København K

Ansøgningsfrist

21 december 2017

Søg jobbet

kje@bjornsholm.com