Hvorfor skal du vinde en billet til Tour de Fredagsbar?

Svar på indlæg
Af Thomas Motzfeldt @ 3 okt. 2011 20:54

Så er det på fredag at Tour de Fredagsbar afholdes. AltAndetlige har kapret to billetter som vi vil give bort til de to bedste indlæg i denne tråd.

Så skriv en kommentar om hvorfor du skal vinde en af billetterne, Måske er du den heldige.

Der vil blive lagt vægt på kreativitet, og man er meget velkommen til at uploade et billede der kan sige meget mere end ord :-)

Sidste chance for at deltage er Torsdag kl 18. derefter vil de hårde dommere kvalitativt udvælge hvem der skal have en billet!

Svar og citér
Thomas Motzfeldt

Thomas Motzfeldt

Antal indlæg: 914
Medlem siden: d. 09. september 2010
Af Anders Hegelund @ 5 okt. 2011 11:22

Fordi der ikke er andre der skriver :)
Svar og citér
Anders Hegelund

Anders Hegelund

Antal indlæg: 1
Medlem siden: d. 01. april 2011
Af Adam Trolle @ 5 okt. 2011 22:16

Hej! 

Jeg skal vinde en billet til Tour de Fredagsbar fordi:

1. jeg ikke nåede at købe en fordi jeg lå hjemme under dynen og var syg i Tirsdags.

2. jeg vil VILDT gerne med på Tour de Fredagsbar!

3. jeg vandt eksperimentet som alle dem fra 1. semester var igennem og ligger derfor inde med 300 kr ekstra, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til. Ekstra gratis fisk i bussen?

4. jeg er i familie med Ane Trolle!

5. Åååh Adam

6. min far har en rød bil

shit jeg er ved at løbe tør...

7. mine initialer minder vildt meget om AltAndetLige's! AAL --> AAT når L --> T

Håber vi ses på fredag!

Adam Agerlin Trolle

Svar og citér
Adam Trolle

Adam Trolle

Antal indlæg: 2
Medlem siden: d. 05. october 2011
Af Anne Nylev @ 5 okt. 2011 22:43

Fordi Altandelige går ind for nepotisme?
Svar og citér
Anne Nylev

Anne Nylev

Antal indlæg: 228
Medlem siden: d. 02. september 2010
Af Goutham Jørgen Surendran @ 6 okt. 2011 10:48

Heysa folks

Jeg vil vildt gerne til Tour de Fredagsbar og voldsomt ulykkelig over at jeg ingen billet har. 

1. Jeg bor på Amager, hvormed Tour de Fredagsbar-bussen kan give mig rig mulighed for at se det store København (og måske havfruen?).

2. Hver gang der sættes Blue, Michael Jackson, Kanye, RATM, Sugar Babes, Stevie Wonder, Elton john, Anastacia, Spice Girls e.l på, hvad enten det er i bussen eller på de utallige fredagsbarer, er jeg altid oplagt til at spille ham/hende den mørke eller/og briller.

3. "Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit." - et gammelt latinsk ordsprog, der direkte oversat betyder "Ingen danser i ædru tilstand, med mindre de er skingrende sindssyge".
    Jeg danser uanset musik eller x af øl, hvor x€[0; ∞[. Også uden musik. 

4. Jeg kan lappe en cykel (og tager lappegrej med)! Rygtet siger, at der er folk, som cykler hele Tour de Fredagsbar, så kan være behjælpelig der.

5. Har gode erfaringer som pantindsamler og havde et førstehjælpskursus for 4 år siden.

6. Det siges, at jeg har en fortræffelig (sort) humor og i besiddelse af et stort artilleri af vittigheder (især med Stevie Wonder eller inder som tema).

7. Da jeg bruger briller og har skæg opfylder jeg allerede TdF's tøjkodeks.

8. Jeg krydder enhver tilværelse og kan snakke inder-sprog.

9. VIGTIGT Alt, der gives til mig, kan trækkes fra i skat som donationer til velgørende formål.

Årsagen til jeg ikke selv købte en billet er, at jeg i tirsdags var til en jobsamtale ved den lokale bomuldsmark, hvilket fratog mig muligheden for at nå at købe en billet.
Håber I vælger mig, da jeg altid er glad.

Hilsen
Goutham Jørgen Surendran

Svar og citér
Goutham Jørgen Surendran

Goutham Jørgen Surendran

Antal indlæg: 3
Medlem siden: d. 13. september 2010
Af Claus Vestergaard @ 6 okt. 2011 18:22

Kære AltAndetLige-brevkasse.

Jeg er en 20-årig dreng der har brug for hjælp. Jeg mangler en billet til Tour de Fredagsbar. Billetterne blev sat til salg i tirsdags, og jeg STOD i kø til at købe en billet, men fik lige akkurat ikke nogen.

Det at jeg muligvis ikke kommer til at deltage i Touren er ikke godt, for jeg har lovet nogle venner på Sygeplejerskolen og på Historie, at jeg vil vise dem hvordan man fester på polit. Derudover har jeg glædet mig helt vildt til Tour de Fredagsbar.

Hvad gør jeg?

Hilsen Claus.

Hej Claus.

Nu skal du høre:

Fordi at vi er sådan nogle ekstrem seje, kompetente, engagerede, søde og smukke medarbejdere her på AltAndetLige, har vi besluttet os for at give dig en billet. Ja, du læste rigtig. Du kommer alligevel med til Tour de Fredagsbar. Vi er sikre på at billetten ikke er givet ud forgæves, og du kommer til at være et godt eksempel på hvordan rigtige politter giver den maks. gas!

Mvh. Redaktionen på AltAndetLige.

YEAAHH!!! Det er det bedste råd jeg nogensinde har fået. I ER de sejeste, mest kompetente, engagerede, søde og smukkeste mennesker. Ikke bare på AltAndetLige men på hele CSS. TAK!!!

Mvh. Claus.

Svar og citér
Claus Vestergaard

Claus Vestergaard

Antal indlæg: 1
Af Adam Trolle @ 6 okt. 2011 20:22

Nu har jeg stået her og tomlet hele dagen... Det skete der ikke noget ved! Hvordan kommer jeg så til Tour de Fredagsbar?

Svar og citér
Adam Trolle

Adam Trolle

Antal indlæg: 2
Af Maria Kjeldsen @ 6 okt. 2011 22:42

AltAndetLiges hårde, men retfærdige redaktion har udvalgt Claus Vestergaard og Goutham Jørgen Surendran som vindere af konkurrencen. De vil hver modtage en billet til bussen.
Svar og citér
Maria Kjeldsen

Maria Kjeldsen

Antal indlæg: 267
Medlem siden: d. 28. january 2011