Skal, skal ikke?

Svar på indlæg
Af Frederik Plum Hauschultz @ 28 mar. 2014 09:56

Hej alle

Jeg har fået følgende tilbud i en PM her på altandetlige.dk fra divineibrahim62@live.com. Han/hun skriver:

"

Hej Jeg er en dame, mit navn er Divine jeg så din profil bedes du kontakte mig med denne e-mail (divineibrahim62@live.com), så jeg vil sende dig mine billeder OK =========== hi I am a lady , my name is Divine i saw your profile please contact me with this email (divineibrahim62@live.com) so that i will send you my photos OK

"

Hvad siger I derude, skal jeg slå til?

Svar og citér
Frederik Plum Hauschultz

Frederik Plum Hauschultz

Antal indlæg: 25
Medlem siden: d. 27. august 2011
Af Patrick Kofod Mogensen @ 28 mar. 2014 10:11

Frederik Plum Hauschultz sagde: Hej alle

Jeg har fået følgende tilbud i en PM her på altandetlige.dk fra divineibrahim62@live.com. Han/hun skriver:

"

Hej Jeg er en dame, mit navn er Divine jeg så din profil bedes du kontakte mig med denne e-mail (divineibrahim62@live.com), så jeg vil sende dig mine billeder OK =========== hi I am a lady , my name is Divine i saw your profile please contact me with this email (divineibrahim62@live.com) so that i will send you my photos OK

"

Hvad siger I derude, skal jeg slå til?

Hun er desværre lidt løs på tråden, og har også tilbudt mig sine billeder 12 gange, så tror ikke du skal slå til (læs: jeg er nemlig selv igang)...

Vi er opmærksomme på problemet. Brugeren er slettet i går, men beskederne fremstår stadig. Vi arbejder på at stoppe fremtidige forsøg på masseflirt på Altandetlige.dk.

Patrick

Svar og citér
Patrick Kofod Mogensen

Patrick Kofod Mogensen

Antal indlæg: 554
Medlem siden: d. 29. january 2011