Bemærk at ansøgningsfristen på dette job er overskredet

Studentermedhjælper til Projekter & Implementering

Nykredit

Interesserer du dig for projektledelse, forretningsudvikling og implementering af store og små projekter? Og ønsker du et studiejob med mulighed for udvikling og ansvar? 

Stort ansvar og varierende arbejdsopgaver
Du får en hverdag med en bred vifte af opgaver, hvor det overordnet gælder, at du får lov til at arbejde meget selvstændigt. Du bliver en aktiv del af Projekter & Implementering og spiller en vigtig rolle i den daglige drift af afdelingen. Jobbet er en rigtig god indgangsvinkel, hvis du efter studiet ønsker at arbejde videre inden for projektledelse, forretningsudvikling eller den finansielle sektor generelt. Mængden og typerne af arbejdsopgaver er meget varierende, og generelt vil arbejdsopgaverne i høj grad afhænge af kompetencer, ambitioner og ihærdighed. Dine opgaver indebærer primært at:

  • indgå i koordinering af projektstyring samt bidrage til projektplaner og ressourcestyring i samarbejde med projektlederne
  • sørge for opfølgning på projekter i forhold til aspekter som tidsforbrug, status og lignende i MS Excel og projektstyringssystemer
  • varetage ad hoc-opgaver såsom udarbejdelse af projektmateriale og projektevalueringer samt forberedelse af workshops og præsentationer.

Ambitiøs, effektiv og udadvendt
Du er på dit andet eller tredje år af bacheloren og forventer at starte på din kandidat efter sommerferien i 2019 eller 2020. Du har en oprigtig interesse for projektarbejde, forretningsudvikling og projektledelse. Desuden har du en analytisk tilgang til dit arbejde og kan hurtigt sætte dig ind i komplekst materiale. Meget af vores arbejde foregår i MS Excel og PowerPoint, og det forventes derfor, at du er fuldt fortrolig med disse og har erfaring med databearbejdning. Dine opgaver vil ofte involvere præsentationer, og det er derfor vigtigt, at du har gode kommunikative evner og er dygtig til at formulere dig skriftligt.

Du har et godt overblik og stærke samarbejdsevner
Som person er du initiativrig og trives med at have mange bolde i luften. Du er udadvendt og motiveres af samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi lægger vægt på, at du er ambitiøs, kvalitetsbevidst og har en naturlig nysgerrighed for at lære nyt. Derudover er det vigtigt, at du er selvstændig og tager ansvar for de opgaver, du bliver stillet overfor.

Din nye arbejdsplads
Du bliver en del af et engageret og motiveret team på ni fuldtidsmedarbejdere og en studentermedhjælper. Projekter & Implementering arbejder på tværs af hele Retail-området i Nykredit. Vi er Retails kompetencecenter for projektledelse og implementering. Afdelingen arbejder med forskelligartede projekter fra idéfasen til implementering samt med metoder og værktøjer, der anvendes gennem projektforløbet.
Den ugentlige arbejdstid er på 15 timer, og vi er selvfølgelig indstillede på at være fleksible i eksamensperioder, ligesom vi forventer, at du er fleksibel i forhold til deadlines og lignende hos os.

Er du interesseret?
Søg jobbet online. Har du spørgsmål til stillingen eller Nykredit som virksomhed og arbejdsplads, kontakt afdelingsdirektør Peter Froskov, 22 22 20 77.  


Husk at nævne, at du har set jobbet på Altandetlige.dk

Virksomhed

Nykredit

Geografi

København

Ansøgningsfrist

16 juni 2019

Søg jobbet

Søg jobbet online