Sådan bruger McDonald’s data og visualisering til at forbedre kundeservice
Onsdag d. 23. Juni kl 10.00 inviterer Inviso by Devoteam til en unik mulighed for at høre McDonald’s økonomichef Jacob Hansen fortælle, hvordan data og visualiseringer har hjulpet deres franchisetagere og restaurant managers til at få en endnu bedre forståelse af, hvad kunderne efterspørger. Se eksempler på de dashboards, de arbejder med, og hør, hvordan de bruger dem til at vide, hvor de skal sætte ind for at sikre en hurtigere og bedre service helt fra kunden bestiller varen til maden bliver udleveret.
Arrangementet er en online session og bliver afholdt i samarbejde med Tableau.
Talere:
Jacob Hansen, økonomichef i Food Folk, virksomheden der driver McDonald’s i Danmark
Nikolaj Frøsig, datakonsulent i Inviso by Devoteam
Andreas B. Stær (moderator), Inviso by Devoteam
Tilmelding er gratis og foregår her: https://inviso.dk/events/mcdonald-s-sadan-har-vi-brugt-data-til-at-drive-bedre-kundeoplevelse?utm_source=altanderlige&utm_medium=link&utm_campaign=event&utm_content=mcdonaldsevent
Martin Nø...
I skriver, at ‘tunge viden...
2